八尺只烏

あくまでの意見論評  適当なメモを残すブログです

超感覚的

Extras

 

www.youtube.com



Ignite the drive (drive) in your soul!
It's calling you!

Are you brave enough to be a fool?!

I'm sure I got it
Don't push me away
No one can find me
I know who I am
I was just a little lost
I don't know where to go
I don't know how to keep up
I don't show it right away
But don't get me wrong
I know who I am

Ignite the drive (drive) in your soul!
It's calling you! (Hallelujah)
Ignite the drive (drive) in your soul!
To each their own

Buckle up!

Rub-a-dub-a-dub (Rub, rub-a-dub)
Yeah, yeah!
Do it, my baby!
Oh Hallelujah!
Rub-a-dub-a-dub (Rub, rub-a-dub)
Yeah, yeah!
I'm off and running!
Let's start thinking of the little
Extras of life
Oh Hallelujah!

I stumble many times
I might get hurt
But I keep on running
Who'd walk out on the street
Bothered about
Bumps in the road?
I'm scared of the laughter but
I love to laugh myself
But, with no words I obey life
So let's find our love

Buckle up!

Rub-a-dub-a-dub (Rub, rub-a-dub)
Yeah, yeah!
Do it, my baby!
Oh Hallelujah!
Rub-a-dub-a-dub (Rub, rub-a-dub)
Yeah, yeah!
I'm off and running!
Let's start thinking of the little
Extras of life
Oh Hallelujah!

I'm sure I got it
I made it on my own
I'm the center of attention
I know who I am
I'm still lost, but I'm not desperate
I don't know where to go
I don't know how to keep up
But don't get me wrong
I'm having a great time

Ignite the drive (drive) in your soul!
It's calling you!
Ignite the drive (drive) in your soul!
To each their own

I fell down a lot
I hurt a lot
I was upset a lot
But then I realized
I just need two
We did it all

Buckle up!

Rub-a-dub-a-dub (Rub, rub-a-dub)
Yeah, yeah!
Do it, my baby!
Oh Hallelujah!
Rub-a-dub-a-dub (Rub, rub-a-dub)
Yeah, yeah!
I'm off and running!
Oh Hallelujah!
Rub-a-dub-a-dub (Rub-a-dub-a-dub)
Yeah, yeah!
Do it, my baby! (Do it, my baby!)
Rub-a-dub-a-dub (Ah~)
Yeah, yeah!
I'm off and running! (Oh Hallelujah!)
Let's start thinking of the little
Extras of life
Oh Hallelujah!

 

 

 

心に 死んだ魂に 火を灯せ

呼んでるぜ
お前を!
愚か者になる 勇気はあるか?
私は空高く 舞い上がり
運命が私を 連れ去った
誰も私を 見つけられない
私は自分を 分かっている
私が欲しいのは 小さな…
声!

行き先が 分からない
続け方も 分からない
何がしたいのか 分からない
でも誤解しないで
私は自分を 分かってる
心に 壊れた魂に 火を灯せ
呼んでるぜ
お前たちを! (君たちを呼んでる)

心に 勇敢な魂に 火を灯せ
人それぞれに
ベルトを締めろ!

Rub-a-dub-a-dub (Rub, rub-a-dub)

Yeah, yeah!

遅いよ ベイベー
あぁ ハレルヤ

Rub-a-dub-a-dub (Rub, rub-a-dub)

Yeah, yeah!

私は走り出す
さぁ始めよう
集めよう ほんの少し おまけの
私達の人生を
あぁ ハレルヤ

私は何度も転んで 傷ついた
それでも私は 走り続ける
誰かが通りを歩いて
気にしてる
小さな問題を
笑い声が怖い でも…
私は笑うのが好き

私が好きな言葉を 聴いたら
さぁ笑顔で笑いましょ
締めていけ!

Rub-a-dub-a-dub (Rub, rub-a-dub)

Yeah, yeah!


もう遅いよ ベイベー
あぁ ハレルヤ

Rub-a-dub-a-dub (Rub, rub-a-dub)

Yeah, yeah!


私は走り出す
さぁ 始めよう
集めよう ほんの少し 極上の
私達の命を
あぁ ハレルヤ

私は空高く 舞い上がり
自力で成し遂げた
私は注目の的!
私は自分を 分かっている
まだ迷ってる けど
私は この道にいる!
行き先が 分からない
続け方も 分からない
でも誤解しないで
私は最高の時間を 過ごしてる!
心に 勇敢な魂に 火を灯せ
呼んでるぜ
お前たちを
心に 壊れた魂に 火を灯せ

十人十色にね
私はよく転んだ
いっぱい傷ついた
たくさん悲しんだ
でも それでも
私は気づいたの
私には
そうする必要は なかったんだ
気を引き締めろ!

Rub-a-dub-a-dub (Rub, rub-a-dub)

そう!そう!


遅いよ ベイベー
あぁ ハレルヤ

Rub-a-dub-a-dub (Rub, rub-a-dub)

Yeah, yeah!


私は走り出す!
あぁ ハレルヤ

Rub-a-dub-a-dub (Rub, rub-a-dub)

そう!そう!


もう遅いよ ベイベー (遅いよ ベイベー)

ラブ ア ダブダブ イェイ イェイ

私は走り出す!
あぁ ハレルヤ 始めよう
集めよう ほんの少し おまけの
私達の命を

あぁ ハレルヤ

 

※rub-a-dubの意味・和訳。【名詞】太鼓を打つ音