八尺只烏

あくまでの意見論評  適当なメモを残すブログです

「勝った マジか」 これ俺らの感想よな

個人的にはザックスとエアリスが再会して欲しい

 

ザックス生存確定】FF7リメイク 考察 ザックス生存ルートまとめ ...

 

FF7リメイクの最後にCCFF7の最後のシーンが画像に出てて

「やめろ!!このシーンは俺の精神をえぐる!!」と心が叫んだ

思わずコントローラーを放り出し顔を手で覆う

 

 

ザックス「勝った マジか」

 

まるる(maruru) on X: "ザックスの生存説が出てるけど、 これ ...

 

俺は画面を見た!!

そこにはCCFF7で俺が見たかったエンディングが流れていた

 

 

FF7リバース予約した

ザックスを操作できるのか!!??

PS5も購入した

楽しみだ

www.jp.square-enix.com

 

 

Hero / Papaya

 

www.youtube.com

 

You are my hero
You are my hero

Wha a hero

In the middle of the night My hero comes to rescue He's so fine
I'm gonna make him mine He's sincere
I know his heart is beating just for me
only for me

But at the break of dawn He is gone
The wind has carried him away

But like a comet in the sky He will return...someday

You are my hero (ooh)
I like you
And all want to know Is if you love me too

You're my hero (ooh)
I like you
Oh won't you take me away and make my dreams come true 

You are my hero

You are my hero

He's my lover out of sight and he will come and save me I can feel His love for me is real
I don't know
If he can hear me praying Don't let go
Never let go

But at the break of dawn He is gone
The wind has carried him away

But like a comet in the sky He will return...someday
You are my hero (ooh)
I like you
And all want to know Is if you love me too
You're my hero (ooh)
I like you
Oh won't you take me away and make my dreams come true

You are my hero
You are my hero

You are my hero

My one and only hero

 

Wha' a hero

 

You are my hero (ooh)
I like you
And all want to know Is if you love me too

You're my hero (ooh)
I like you
Oh won't you take me away and make my dreams come true
You are my hero

あなたは私の英雄

真夜中に英雄は私を助けに来てくれる
彼はとても素敵 私は彼を自分のものにしたい
彼はとても誠実 私には分かるの
私のために、私のためだけに彼の胸が高鳴っていることを

でも夜明けとともに彼は行ってしまった
風が彼を連れ去ってしまった
でも空から流れてくる彗星のように
彼は戻ってくるわ、いつの日か

あなたは私の英雄 愛しているわ
私が知りたいことはあなたも私を愛してくれているかどうかということだけ
あなたは私の英雄 愛しているわ
私を連れてって私の夢を叶えて

あなたは私の英雄

彼は私の最高の恋人
彼は私を助けに来てくれる
私は彼の私への愛が本物だと感じる
彼は私が祈っている言葉を聞いてくれているかどうか分からないけど
行かないで 絶対に行かないで

あなたは私の英雄 ただ一人の私の英雄