八尺只烏

あくまでの意見論評  適当なメモを残すブログです

アラスター

Radio play

Alastor

 

www.youtube.com

 

That's what I thought you said, now let me offer this as a rebuttal

言うと思ったよ、反論させてくれ。

 

If I had a dime every time someone tried me and my pride

もし10セントを毎回、誰かが私の誇りに挑む度に貰えば......。
I'd be richer than I am right now

私は金持ちだろう
But I live a life so sublime, all the fire's on my side

だが私の人生は崇高なのさ

Watch it flicker in my hand like "Wow!"

あらゆる炎が私の味方だ 見ろ、手の中で燃える「ワオ!」
This world is mine

この世界は私の物
And jumpin' up the ladder is nothin' but matter of time

成し遂げるのは 時間の問題さ
Where treachery and treason is just another reason to rhyme

裏切りや反逆には理由や道理がある
Embark on some havoc and charge up the master of minds

騒ぎに乗じ暗躍する大いなる 意思
It's the perfect crime!

これぞ完全犯罪!

 

Like dust on the radio, one day

ラジオのホコリの様に
That's what we'll all be in the wind

いつか私達は風に流される
I live my life like my soul is on stereo, press play

私の生き方は魂をステレオに流す 再生したまえ 
Become emulsified in sin

溶けていく罪の中に
They say, video killed the radio star last night

人は言う、テレビがラジオスターを昨夜 殺した
'33, like a deer in those flashing lights

1933年、キラキラ光る鹿のように
Let Mr. Vox know that I'm still around

テレビに伝えてくれ 私は未だ居るよ
Yeah I'm back and I'm beamin', the radio demon's in town

ああ、私は再び輝く ラジオデーモンは街に居る

 

Now I wouldn't lie

私は偽りも
Or deny that my eyes are on the prize

否定もしない 目線の先は目標
And I promise you, I'll stand my ground

誓おう 私は一歩も引かない
But I'm not to fight

でも私は戦わないよ
All the lives that reside within these heights

全ての命 この階層の全ての住人とは
Don't you worry love, you have my vow

心配するな愛しい人、私は誓ったろ
This world is mine

この世界は私の物
The cretins will have a season and they will shine

愚か者でも時期が合えば輝ける
But we can become a beacon for all the blind

だが私達は導こう 先を見ぬ者達を
A demon of my allegiance can burn the sky

私に従う 悪魔達が燃やす大空
This is so divine!

神々しいね

 

Like dust on the radio, one day

ラジオのホコリの様にいつか
That's what we'll all be in the wind

私達は風に流される
I live my life like my soul is on stereo, press play

私の生き方は魂をステレオに流す 再生したまえ
Become emulsified in sin

溶けて行く罪の中に


They say, video killed the radio star last night

人は言う、テレビがラジオスターを昨夜 殺した
'33, like a deer in those flashing lights

1933年、キラキラ光る鹿のように

Let Mr. Vox know that I'm still around

テレビに伝えてくれ 私は未だ居るよ
Yeah I'm back and I'm beamin', the radio demon's in town

ああ、私は再び輝く ラジオデーモンは街にいるぞ

 

Haha!

あはは!
Oh yeah…

おお、そうだ・・・
(Become emulsified in sin, whoa yeah)

溶けていく罪の中に、おっと そうだね

 

They say, video killed the radio star last night

人は言う、テレビがラジオスターを昨夜 殺した
'33, like a deer in those flashing lights

1933年、キラキラ光る鹿のように
Let Mr. Vox know that I'm still around

テレビに伝えてくれ 私は未だ居るよ
Yeah I'm back and I'm beamin', the radio demon's in town

ああ、私は再び輝く ラジオデーモンは街にいるぞ
In town, demon’s in town, in town

街にいる 悪魔は街にいる

 

They say, video killed the radio star last night

人は言う、テレビがラジオスターを昨夜殺した
'33, like a deer in those flashing lights

1933年、キラキラ光る鹿のように
Let Mr. Vox know that I'm still around

テレビに伝えてくれ 私は未だ居るよ
Yeah I'm back and I'm beamin', the radio demon's in town

ああ、私は再び輝く ラジオデーモンは街にいるぞ