八尺只烏

あくまでの意見論評  適当なメモを残すブログです

命を救う仕事 消防士やSWAT 海軍士官 医者 看護師

Hero Skillet Hero

 

www.youtube.com

 

I'm just a step away
 ただ一歩、その場を離れる
I'm just a breath away
 ただ一息、息をのむ
Losin' my faith today
 信仰を失っているんだ、今日
(We're fallin' off the edge today)
 (俺らの角が落ちているんだ、今日)
 
 
I am just a man
 俺はただの人だ
Not superhuman
 超人なんかじゃない
(I'm not superhuman)
 (俺は超人なんかじゃない)
Someone save me from the hate
 誰かが俺を憎しみから救ってくれる
 
 
It's just another war
 また別の戦争だ
Just another family torn
 また別の家族が引き裂かれた
(We're falling from our faith today)
 (俺たちは信仰を失っている、今日)
Just a step from the edge
 ただ角から一歩
Just another day in the world we live
 ただ俺らが生きている世界の別の日
 
 
I need a hero to save me now
 俺には今俺を助けてくれる英雄が必要だ
I need a hero (to save me now)
 英雄が必要だ(今俺を助けてくれる)
I need a hero to save my life
 俺には人生を救ってくれる英雄が必要だ
A hero'll save me (just in time)
 英雄が俺を救うだろう(今すぐにな)
 
 
I've gotta fight today
 俺は戦った、今日
To live another day
 もう一日を生きるために
Speakin' my mind today
 俺の心を話しているんだ、今日
(My voice will be heard today)
 (俺の声は聞かれるだろう、今日)
 
 
I've gotta make a stand
 俺は踏みとどまったんだ
But I am just a man
 でも俺はただの人間
(I'm not superhuman)
 (俺は超人じゃない)
My voice will be heard today
 俺の声は聞かれるだろう、今日
 
 
It's just another war
 また別の戦争だ
Just another family torn
 また別の家族が引き裂かれた
 (My voice will be heard today)
 (俺の声は聞かれるだろう、今日)
It's just another kill
 また別の殺しだ
The countdown begins to destroy ourselves
 俺ら自身の破滅のカウントダウンが始まった
 
 
I need a hero to save me now
俺には英雄が必要だ、今助けてくれる英雄が
I need a hero (to save me now)
 英雄が必要だ(今俺を救ってくれる英雄が)
I need a hero to save my life
 俺には英雄が必要だ、人生を救ってくれる英雄が
A hero'll save me (just in time)
 英雄が俺を救ってくれる(今すぐにな)
 
 
I need a hero to save my life
 俺には人生を救ってくれる英雄が必要だ
I need a hero just in time
 英雄が必要だ、今すぐにな
Save me just in time
 今すぐに救ってくれ
Save me just in time
 今すぐに救ってくれ
 
 
Who's gonna fight for what's right
 誰が正しいもののために戦ってくれるだろう?
Who's gonna help us survive
 誰が俺たちが生き延びるのを助けてくれるだろう?
We're in the fight of our lives
 俺たちは人生の戦いの中にいる
(And we're not ready to die)
 (そして俺たちは死ぬ準備なんてできてない)
 
 
Who's gonna fight for the weak
 誰が弱い者のために戦ってくれるだろう?
Who's gonna make 'em believe
 誰が信じさせてくれるだろう?
I've got a hero (I've got a hero)
 英雄を手に入れた(英雄を得たんだ)
Livin' in me
 俺の中に生きている
 
 
I've gotta fight for what's right
 俺は正しいもののために戦ったんだ
Today I'm speaking my mind
 今日、俺の心を話しているんだ
And if it kills me tonight
 もしそれが今晩俺を殺すなら
(I will be ready to die)
 (死ぬ準備は出来てるぜ)
 
 
A hero's not afraid to give his life
 英雄はその命を与えることを恐れない
A hero's gonna save me just in time
 英雄は今すぐに俺を助けてくれる
 
 
I need a hero to save me now
 今、俺を救ってくれる英雄が必要だ
I need a hero (to save me now)
 ヒーローが必要だ(今俺を救ってくれるヒーローが)
I need a hero to save my life
 俺の人生を救ってくれる英雄が必要だ
A hero'll save me (just in time)
 英雄が救ってくれるだろう(今すぐにな)
 
 
I need a hero
 英雄が必要だ
Who's gonna fight for what's right
 誰が正しいもののため戦ってくれるだろう?
Who's gonna help us survive
 誰が俺たちが生き延びるのを助けてくれるだろう?
 
I need a hero
 英雄が必要だ
Who's gonna fight for the weak
 誰が弱いもののため戦ってくれるだろう?
Who's gonna make 'em believe
 誰が彼らを信じさせてくれるだろう?
I need a hero
 英雄が必要だ
I need a hero
 英雄が必要だ
 
 
A hero's gonna save me just in time
 英雄が俺を救ってくれる、今すぐにな