八尺只烏

あくまでの意見論評  適当なメモを残すブログです

Insane

地獄へようこそ 

Insane

 

www.youtube.com

 

Dearly beloved, 
こんにちはみなさん!
For your entertainment it is my pleasure to introduce to you 
地獄の最新情報をお届けします
Hell's latest arrival: equal opportunity killer Alastor!
無差別殺人鬼のアラスターが地獄にやってきました!

 

Hello, it's nice to meet you! 
こんにちは、はじめまして
Can you tell me where I am?
ここがどこだか教えてくれますか?
I don't know how I got here but I, 
どうやってここに来たか分からないけど
I think I'm starting to understand
だんだん分かって来た気がする
I don't belong among the angels, 
天使の仲間にはなれないけど
And baby that's just fine with me 
まあ、それでもいいさ

 

The things I did up there were high school
高校では上手くやってたけど
But now I'm going for my degree
今では一級の殺人犯になるために頑張っているよ

 

Hey! Sorry but you just got in my way
ねぇ、申し訳ないけど、どいてくれる?
I promise honey, I can feel your pain
うん、君の痛みはよく分かるよ
And maybe I enjoy it just a little bit, 
でもそれが楽しいんだよね
Does that make me insane?
俺って狂ってるかな?

 

Haven't been the same since I expired
死んでからいろいろ変わった
Doesn't mean that I plan to retire
でも引退はしないよ
And now I have the power to bathe all of you in entertaining fire!
俺の力で人々を地獄の炎に突き落とすんだ

 

Wait a minute, do I know you? 
ちょっと待って、どこかで会ったことあるっけ?
Weren’t you an old pal of mine?
俺の古い仲間じゃなかった?
Departed from us far too early,
ずっと昔にバラバラになったけど
But now we’re meeting a second time 
2回目に会えてよかったよ
We used to have such fun together,
昔は楽しかったよな
And maybe you have what I need 
きっと君は俺がほしいものを持ってる気がする
But first I have one tiny question,
でも先に少し質問させて
Tell me: do you demons bleed?
君には悪魔の血が流れてるか?

 

Hey! Sorry but you just got in my way
ねぇ、申し訳ないけど、どいてくれる?
I promise honey, I can feel your pain
うん、君の痛みはよく分かるよ
And maybe I enjoy it just a little bit, 
でもそれが楽しいんだよね
Does that make me insane?
俺って狂ってるかな?

 

Haven't been the same since I expired
死んでからいろいろ変わった
Doesn't mean that I plan to retire
でも引退はしないよ
And now I have the power to bathe all of you in entertaining fire!
俺の力で人々を地獄の炎に突き落とすんだ

 

Hey! Sorry but you just got in my way
ねぇ、申し訳ないけど、どいてくれる?
I promise honey, I can feel your pain
うん、君の痛みはよく分かるよ
And maybe I enjoy it just a little bit, 
でもそれが楽しいんだよね
Does that make me insane?
俺って狂ってるかな?
Haven't been the same since I expired
死んでからいろいろ変わった
Doesn't mean that I plan to retire
でも引退はしないよ
And now I have the power to bathe all of you in entertaining fire!
俺の力で人々を地獄の炎に突き落とすんだ

 

Hey! Sorry but you just got in my way
ねぇ、申し訳ないけど、どいてくれる?
I promise honey, I can feel your pain
うん、君の痛みはよく分かるよ
And maybe I enjoy it just a little bit, 
でもそれが楽しいんだよね
Does that make me insane?
俺って狂ってるかな?