八尺只烏

あくまでの意見論評  適当なメモを残すブログです

赤の断片

Red fraction

 

www.youtube.com

 

I have a big gun
あたしが持ってるでかい銃は

I took it from my Lord
神様から奪ったものさ

Sick with Justice
正義なんてくだらねえ

I just wanna feel you
あんたさえいればそれでいい

I'm your angel
あたしはあんたの天使さ

Only a ring away
輪っかはついてないけどな

You make me violate you
あたしは暴力を振るいたくてしょうがねえ

No matter who you are
あんたが誰であろうとな

It's all up to you
全てはあんた次第さ

No one lives forever
誰も永遠には生きられねえ

Been burn in the hell
地獄に堕ちちまいな

By all those pigs out there
そこらへんの豚にでも焼かれて

It's always been hell
いつまでたってもこの世界は地獄さ

From when I was born
あたしが生まれた時からな

They make me violate them
あたしは無性に暴力を振るいたくなる

No matter who they are
やつらが誰であろうとな

 

Get down on your knees
跪きな

Get a good head on your shoulders
考えるだけの頭がついてんだろ

If it's for your guys
それが仲間のためなら

Go to the end of the earth
地の果てまで行けよ

Do what you think
思ったことをやってみな

Give it with dedication
何もかも差し出して

I'll put out your misery
あたしがあんたの惨めさを消してやる

 

Have no prayer
祈ったって意味ねえよ

So, I keep the gun with me
だからあたしは銃を持っているのさ

For my safety
あたしの命のために

I'll do it with no sweat
躊躇いなく引き金を引けるさ

They mean business
そんなのただのビジネスさ

No time for sissy pig
弱い豚のための時間はねえ

Queen of ocean
海の女王

Sing "the Volga" to you
ザ・ヴォルガでも歌ってくれるだろうさ

No need to think about it
考える必要はないだろ

You do it or you die
やるか死ぬかのどっちかさ

Those aren't tears
それは涙じゃねえよ

Don't let it trick on you
騙されるなよ

I am hard as steel
あたしの気持ちは鋼のように硬いさ

Get out of my way
あたしの邪魔をすんなよ

Pay back all at once
全部返してもらうのさ

Suck away the tender part
優しい部分なんて捨てちまえ

 

You made a mess
あんたはやっちまったよ

For Christ sake, this rotten world
全くもって腐ったこの世界で

Shit out of luck
運の悪いやつだな

Go with my vision
ならあたしの景色を見せてやる

Light up the fire
炎を照らして

Right on the power, weapon...I have it all 
力と武器が真実の...それがすべての世界をな

 

Get down on your knees
跪きな

Get a good head on your shoulders
考えるだけの頭がついてんだろ

If it's for your guys
それが仲間のためなら

Go to the end of the earth
地の果てまで行けよ

Do what you think
思ったことをやりな

Give it with dedication
すべてを差し出して

I'll put out your misery
あたしはあんたの惨めさを消してやる


You made a mess
あんたはやっちまったよ

For Christ sake, this rotten world
全くもって、腐りきったこの世界で

Shit out of luck
運のねえやつだな

Go with my vision
ならあたしの景色を見せてやる

Light up the fire
炎を照らして

Right on the power, weapon... I have it all
力と武器が真実の...それがすべての世界をな